mandag 29. mars 2010

Bilder!

Her kommer noen bilder fra turen saa langt. Vi har reist gjennom Singapore, Malaysia og er naa i Thailand. Jeg har det litt travelt akkurat naa, og nettet er veldig tregt, saa bildene kommer dessverre ikke i riktig rekkefoelge, som jeg oensket de skulle. Saa det ser nok litt rotete ut.. Men her er i allfall noen bilder!



Her er en av de soete hyttene vi bodde i paa Koh Lipe, der vi dusjet under aapen himmel.


Bading midt i jungelen i Malaysia


Vakre Cameron Highlands i Malaysia. Te-plantasjen BOH.



Nydelige Langkawi




Jeg og min nye thaivenninne paa 8 aar snorkler.



Bading i en nydelig lagune paa Phi Phi, Thailand





Singapore!


Jeg med skyskraperene i Singapore.



Paa Phi Phi igjen, like ved Maya Bay


Var oppe i verdens hoyeste tvillingtaarn i Kuala Lumpur i Malaysia..




Her er jeg i den nasjonale moskeen i Malaysia


Vakre Maya Bay paa Phi Phi i Thailand


Cameron Highlands igjen (som dere ser hadde jeg ikke sett mange strender saa langt, ganske selvlysende og hvit)



Jeg og Camilla lykkelige over aa ha tatt inn paa luksushotell!


Vel, det var noen bilder! Skal legge mer ut en annen gang, og skal proeve aa faa litt orden paa dem neste gang. Haaper alt er bra hjemme!

4 kommentarer:

Siri sa...

ÅÅÅÅ SÅ ARTI!!! Herregud d ser helt fantastisk ut!! Så fiiine bilda! Både av landskapet og av dåkker :) Må si den outfit'en du har på dæ ved den moskeen e en foreløpig favoritt! God tur videre søta <3

Ellisniff sa...

ser sinnsykt digg ut!

Anonym sa...

Sååååå arti å se bilda fra turen dokkers.. Blei ikke lite misunnelig no!! Ser ut som dokker har det helt fantastisk. Klem fra mamma. :)

Julie sa...

æ likt bildet der du har på sånn lilla ting! flott veitj ;)