søndag 7. mars 2010

Ankomst til Singapore!

Etter aa ha vaert paa reisefot i over ett dogn er vi endelig kommet frem til Singapore! Flyet landet 21 lokal tid, og hjemme ville den vaert 2 paa formiddagen. Bortsett fra at vi hadde noen smaa problemer paa Gradermoen med flybillettene og to timers forsinkelse paa Heathrow saa har turen gaatt veldig bra. Paa flyet ble det mye soving og en del filmtitting, og dessverre satt det en veldig sur amerikaner paa min hoyre side som snorket nesten 12 timer i strekk med en ufyselig aande. Men nok om det.

Naa har vi akkurat sjekket inn paa hostelet vaart- Prince of Wales, som ligger i bydelen Little India.. Og det er ikke av ingen grunn at det heter Little India, for her kryr det av indere overalt. Det lukter indisk, dog jeg aldri har vaert i India.. Hehe.. Hostelet virker veldig aalreit saa langt. De som jobber der er veldig behjelpelig. Vet ikke helt hvor lenge vi blir i Singapore, men mest sannsynlig bare frem til tirsdag foer vi beveger oss inn i Malaysia. Gleder meg til aa utforske Singapore i morgen, men med litt mer energi enn hva jeg har akkurat naa. Kan forresten melde om 25 grader at the speaking moment (eh, writing), og klokka er 23! Skal spise litt mat foer vi hopper til koys. Haaper vi faar sove, men det spors, siden vi sov saa mye pa flyet.

Hei og hopp, jeg har det topp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alt høres topp ut, bortsett fra flyturen, men du har jo hatt litt trening med snorkinga hjemme.., he,he. Kos dåkker, og ha en fortsatt avslappende tur.

Paps.

Anonym sa...

Kos dokker kjempemasse!! Du har jobba så hardt for den her turen, og eg unner deg virkelig mange flotte opplevelsa på den andre sia av jorda. :)Stor klem fra mamma og fra Liane :)