fredag 11. desember 2009

Asia og Afrika, here we come!

Hei verden, adjø Norge! Da var alt i boks, nesten iallfall. Billettene er betalt og det er ingen vei tilbake. Bare en ferdigpakket sekk som mangler nå.. Lørdag sjette mars totusenogti er vi ready to go, da drar vi! Jeg og Camilla, to små nordlendinger! Da står vi spente og klare som to klekkeklare egg på Gardermoen lufthavn og venter til første sprekk i skallet skal finne sted. Den store, vide verden står for våre føtter.. Det hele starter i Singapore, hvor vi deretter setter seil og reiser gjennom en rekke land; Malaysia, Thailand, Laos, (Kambodsja), Vietnam, Kina, før vi ender i Hong Kong, helt nord i Sør-øst Asia! Jeg ser helt enormt fram til Asia; varme, fantastiske strender, dype grotter, majestetiske fjell, idylliske øyer, store byer, sjarmerende landsbygder, spennede kulturer, vennlige folkslag, god og ny mat, og mye mye mer! Gleder meg spesielt til Ha long Bay.. Fra Hong Kong går reisen til Cape Town i Sør- Afrika. Derfra drar vi gjennom Namibia, Zimbabwe, Zambia, Botswana, og tilbake til Sør- Afrika! Safari for alle penga. Et must på denne turen er selvsagt Victoria Falls! Jeg gleder meg som en unge!

Jeg har tenkt så utrolig lenge på å gjøre dette, og det er så deilig å faktisk endelig gjøre det (vel, snart..). Ta sekken på ryggen og dra! Bare dra.. Er så utrolig deilig etter å ha jobbet som en gærning denne sommeren og høsten, og endelig vite at jeg får noe igjen for penga jeg har jobbet meg til- ikke bare et par nye gensere og et par råkule pumps månedlig som man går lei av, men opplevelser for livet!




Go before it's too late.

1 kommentar:

bella sa...

åååh viste ik at du hadde blogg..coolt ;) korsn får eg til å "follow u" hehe`?